Pentru început

Posted: 29/03/2013 in Liber alese
Etichete:, , , , , , , , ,

De ce?

Pentru că sunt atâtea de spus, de făcut sau de auzit, de văzut sau de mirosit, de admirat şi de tinut minte.

Pentru că au ramas de-a lungul timpului atâtea nespuse, nefăcute sau neauzite, ne văzute sau mirosite, ne admirate şi uitate.

Pentru că ne jucăm prea puţin şi suntem serioşi prea mult. Pentru o mie de alte motive şi totodata pentru niciunul aparte.  Pentru că … pur şi simplu pentru orice.

Pentru cine?

Pentru mine, mi-ar plăcea şi pentru tine sau şi mai mult, mi-ar plăcea pentru noi.

Pentru viitor şi pentru trecut dar mai ales pentru prezent. Pentru prezentul acesta ciudat care vine din trecut şi ne împinge în viitor fără să ne întrebe dacă vrem sau nu viitorul pregătit de el, prezentul ciudat. Pentru prezentul acesta ciudat care ne scapă printre degetele mîinilor oricât de tare ne-am încleşta pumnii. Care de prea multe ori îmi dă impresia ca se încăpăţâneză să mă ignore, să ne ignore. Pe mine, pe tine dar mai ales pe noi toţi. Pentru că îl vreau al meu, aşa prezent ciudat cum e îl vreau pentru mine. Îl vreau trăit dacă tot trece pe lângă mine.

Pentru că sunt convins că si tu îţi vrei prezentul. Pentru că sper ca prezentul nostru să fie mai mult decât prezentul meu plus prezentul tău iar de aici viitorul nostru să fie altfel de cum prezentul meu sau al tău ni-l pregăteşte.

Pentru ce?

Pentru că vreau să merg mai departe pe un drum ales de mine. Pentru că trebuie să vreau asta. Pentru că sper să găsesc şi alţi oameni care gândesc asemeni mie şi cine ştie poate cuvântul nostru capătă mai multă putere… Pentru noi cei care ne cautăm drumul uşor orbiţi de strălucirea de neînţeles a vieţii altora şi cu mirosul plin de colbul drumului bătut până aici.

Atât ştiu, că trebuie făcut.

Lasă un răspuns

