Mulţumesc

Posted: 25/06/2013 in Liber alese
Etichete:, , , ,

Vedem sau am văzut cu toţii tragedia din Muntenegru. Cuvintele sînt puţine şi inexpresive. Cel puţin ale mele. De aceea nu vreau să comentez sub nici o formă teribilul accident.

Ce doresc în schimb este să mulţumesc. Şi pentru aceasta am să încep prin a le mulţumi muntenegrenilor care în decurs de cîteva ore s-au îngrămădit cu zecile, după unii au fost aproape două sute, să doneze sînge pentru a salva vieţi, pentru a salva ce se mai putea salva. Mulţumesc medicilor, paramedicilor, pompierilor şi tuturor celor care îmi dau seama că şi-au riscat propria viaţă coborînd în acea rîpă pentru a aduce la viaţă alţi oameni.

Mulţumesc Muntenegru. Nu ştiu cît din mulţumirile mele vor ajunge la voi trecînd peste bariera limbii dar eu ca român simt că trebuie să vă mulţumesc pentru ce aţi făcut şi încă mai faceţi pentru conaţionalii mei.

Mulţumesc toturor autorităţilor din România care fac ceea ce trebuie să facă. Mulţumesc celor care au pus logistica la dispoziţie, ambulanţe, avioane, oameni care stau de veghe pentru a aştepta alţi oameni care au nevoie de ajutor. Ştiu că pare ciudat că am ajuns să mulţumesc pentru că cineva îşi face treaba dar e prea mult nefiresc în jurul nostru pentru ca aşa ceva să treacă drept banal.

Mulţumesc ambasadorului României în Muntenegru pentru că a fost tot timpul acolo, domnului Raed Arafat pentru tot ce a făcut pentru ţara mea, şi sper şi a lui, şi-i mulţumesc domnului ministru de externe Corlăţeanu că şi-a întrerupt programul din Bruxelles şi s-a deplasat în Podgoriţa pentru a fi lîngă românii care au nevoie de ajutor. Nu ştiu dacă era treaba lui să facă asta dar îi mulţumesc pentru că a arătat că-i pasă.

Mulţumesc tuturor pentru compasiunea arătată conaţionalilor mei, mulţumesc pentru solidaritate. Oameni ca voi sînt exemple de urmat, oameni ca voi ne dau speranţa unui mîine mai bun mai plin de altruism şi solidaritate.

Mulţumesc.

Comentarii
  1. antreprenor1 spune:

    Scrie un articol in engleza si apoi trimite-l la vreun blog din Muntenegru. Sunt convinsa ca ar conta gestul nostru de multumire.

Lasă un răspuns

